Omstillings løsninger

Jysk Telefon hjælper dig med en bred vifte af løsninger.
Mangler du en produktløsning på listen, så tag endelig fat i os med det samme.
Med mere end 10 års erfaring hjælper vi dig med alt i branchen.

Omstillingsløsninger


Integration af alt fra hovedkontor og filialer til hjemmearbejdspladser
Hvis kundeservice, videndeling, mobilitet og effektivitet er vigtigt for jer, er en omstillingsløsning ved Jysk Telefon den rette løsning. Vi bruger One-Connect, en fantastisk smidig platform, som vi skræddersyr præcis til jeres ønsker og behov.
Med One-Connect kan I f.eks. integrere hovedkontor, filialer og hjemmearbejdspladser under ét. I kan samle al telefoni og supplere med funktioner, der styrker synergien:
Omstilling, gratis interne kald, mobilkø, velkomsthilsen, telefonsvarer, one number og meget mere.

Altid den nyeste teknologi
Med One-Connect får I altid adgang til den nyeste teknologi, og vi tilpasser løbende løsningen til jeres udvikling. I får blandt andet adgang til vores One-Connect app, så I kan omstille kald, se status på kollegerne og melde jer ind og ud af køer direkte fra jeres smartphones

Vil du vide mere? Kontakt os her!

One number
One number er sammenkoblingen af fastnet og mobil, dvs. indgående opkald kan modtages på enten mobil, IP-apparat eller begge – I bestemmer! Ved udgående opkald bestemmer du også selv, hvilket nummer du vil præsentere – skal det være firmaets numre eller dit mobilnummer, det er op til dig.

Bruger (lokalnummer)
One-Connect har en fleksibel lokalnummerstruktur. Hver bruger har ét lokalnummer, som kan dække over både mobil og IP-apparater.

Interaktivt dashboard og opkaldsstatistik
Dashboardet giver direkte adgang til enkel omstilling, træk af kald samt søgning på interne og eksterne bru- gere. Herudover, overblik over hvor mange der ligger i kø og hvor længe samt den længste ventetid og den samlede taletid for de enkelte brugere.

Gratis interne opkald
Alle kald mellem brugerne i One-Connect er gratis. Det forudsætter, at mobiltelefonerne er på det danske mobilnet.

Mobil App
Med One-Connect app til Android og iOS har du mulighed for at omstille kald, se status på dine kolle- gaer, melde dig ind og ud af køer, samt ændre profil direkte på mobilen.

Mobil web App
Med mobil web app har du mulighed for at se status på dine kollegaer, melde dig ind og ud af køer, samt ændre profil. Virker på alle tablets, smartphones, PC’er, Mac mm.

Funktioner

Mulighed for at oprette flere profiler som kan dække forskel- lige situationer, f.eks. hvis medarbejderen er i møde, på kon- toret eller har ferie. Der er et utal af muligheder. Profilen kan ændres ved hjælp af en simpel tastekode eller via app’en.
Det er nemt at oprette et lokalnummer hjemme hos med- arbejderne. Der kan nemt og enkelt installeres en softphone på hjemme-PC’en.
Det er nemt at slå “Forstyr ikke” til på både mobil og IP- telefon.
Der er mulighed for banke-på. Er der både mobil og IP-telefon tilknyttet brugeren, kan man vælge at have fælles optaget, så mobilen ikke ringer, mens man taler i sit IP-telefon og omvendt.
Ved optaget eller manglende svar kan I viderestille opkald til enten telefonsvarer eller et andet nummer. I bestemmer også selv, hvor lang tid telefonen skal ringe, før kaldet viderestilles.
Hvis telefonen ringer hos en medarbejder, der ikke er til stede, er det muligt at trække kaldet fra en hvilken som helst anden telefon, både mobil og IP-telefon.
Med køfunktionen er I sikre på, at opkaldet bliver besvaret. I kan dele informationer med jeres kunder, mens de venter. I kan også selv vælge køens ventemusik. Flere forskellige køtyper
til forskellige behov, og I kan besvare kaldet både på mobil og IP-telefon.
I har valget mellem kold omstilling (blind) eller varm omstil- ling (præsenteret). Det er også muligt at lave omstilling fra One-Connect app’en eller det Interaktive Dashboard.
Se navn og nummer på den, der ringer. Vi slår op i 118 og sender informationen til telefonens display.
Der kan ringes udefra direkte ind til den enkelte medarbejder. Det forudsætter oprettelse af en nummerserie.
Vælg selv om nummeret skal vises ved udgående opkald. Det kan styres ved hjælp af en enkel tastekode eller fra app’en.
Det er muligt at oprette lokalnumre på eksterne kontakter.
Hvis I har mange udenlandske kunder, kan I f.eks. automatisk sende alle kald fra Sverige til jeres svenske medarbejder uden en masse omstillinger.
Hvis I mister jeres internetforbindelse, vil jeres One-Connect mobiltelefoner stadig kunne modtage og foretage opkald. På den måde vil I stadig kunne servicere jeres kunder.
One-Connects API giver mulighed for at integrere med om- stillingsborde, statistikmoduler og andre tredjepartsprodukter.
URL-kald kan indsende indtastede oplysninger til f.eks. et CRM-system, en database eller en hjemmeside. Det kan f.eks. dreje sig om registrering af start eller slut for arbejdstid eller selvaflæsning af varmepumper mv.
Tast-selv til kunden. Kunden kan indtaste et nummer, hvorefter kaldet sendes til relevant medarbejder eller kø.
Første indtryk tæller. Lav en personlig velkomsthilsen.
I har mulighed for selv at indtale alle de lydfiler, der skal af- spilles i systemet.
Virksomhedens åbningstid styres nemt og simpelt, så kunden ikke venter forgæves, hvis der er lukket.
One-Connect kommer med rettighedsfri ventemusik. Har I lyst, kan I naturligvis uploade musik efter eget valg.
Til både medarbejder og virksomhed. Udover at aflytte tele- fonsvareren kan beskeder også modtages på enten e-mail eller SMS.